Συνδέσου με την Κέρκυρα

Βρες επιχειρήσεις στην Κέρκυρα
ή δείτε όλες τις καταχωρήσεις
Καιρός Κέρκυρας
Δρομολόγια Πλοίων
Δρομολόγια ΚΤΕΛ
Εφημερεύοντα Φαρμακεία
Κίνηση στους Δρόμους
Χρήσιμα Τηλέφωνα
7+1 συστατικά επιτυχίας των επαγγελματικών σελίδων στο facebook

«Όλοι έχουν facebook πλέον, πρέπει να έχει και η εταιρία μας». Το έχουν πει όλοι οι επιχειρηματίες μέχρι σήμερα, οι περισσότεροι μάλιστα έχουν φτιάξει και μία επαγγελματική σελίδα όμως πολύ λίγοι έχουν δει ενθαρρυντικά αποτελέσματα.
ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ. Η διαχείριση και η ανάπτυξη μίας σελίδας στο facebook δεν είναι κάτι εύκολο. Χρειάζεται (μεταξύ άλλων) υπομονή και επιμονή καθώς τα αποτελέσματα δε θα τα δείτε ούτε άμεσα ούτε εύκολα.
Πριν πείτε ότι δοκιμάσατε το facebook και δεν λειτούργησε για τη δική σας επιχείρηση διαβάστε παρακάτω κάποιες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την εικόνα σας.

 

  1. Χαράξτε μία Στρατηγική
    Πριν ξεκινήσετε, ορίστε τους στόχους που θέλετε να πετύχετε μέσα από το facebook (πχ. αναγνωρισιμότητα εταιρίας, να μπαίνουν στο e-shop σας κλπ).
    Εφαρμόστε μία στρατηγική που θα έχει διαμορφωθεί από τους στόχους που έχετε θέσει και το κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε. Με αυτόν τον τρόπο θα ξέρετε τί περιεχόμενο θα ανεβάζετε και τί ύφος θα έχετε σαν επιχείρηση (Διαφορετικά προσεγγίζουμε έναν έφηβο και διαφορετικά έναν επαγγελματία 40 ετών).

 

  1. Οργανωθείτε σωστά
    Στα social media χρειάζεται συνέπεια. Όλες οι έρευνες παγκοσμίως έχουν συμφωνήσει ότι 1 post την ημέρα επιτυγχάνει τη μέγιστη απόδοση για την προώθηση ενός brand και 3-4 post την εβδομάδα είναι το ιδανικό για την προώθηση μίας τοπικής επιχείρησης.
    Φτιάξτε ένα μηνιαίο calendar που θα αποφασίζετε τι θα ανεβάζετε και δουλέψτε με προγραμματισμένες δημοσιεύσεις. Με αυτόν τον τρόπο το facebook «τρέχει» και εσείς ασχολείστε με τις υπόλοιπες λειτουργίες της επιχείρησης.

 

  1. Δημιουργήστε ποιοτικό περιεχόμενο
    Σκοπός των δημοσιεύσεων είναι να υπάρξει αλληλεπίδραση με το κοινό μας (like, comments, shares, messages κλπ.) και αυτό γίνεται μόνο με ποιοτικό περιεχόμενο.
    Προσέξτε τη φωτογραφία που θα ανεβάσετε να είναι ελκυστική (χρώματα, αντιθέσεις, ανάλυση κλπ.)
    Γράψτε ένα μικρό κείμενο που να περιέχει μία call-to-action πρόταση στο τέλος (πχ. επισκεφθείτε το website μας κλπ.)
    Εστιάστε στο συναίσθημα ανεβάζοντας δημοσιεύσεις με πρόσωπα στη φωτογραφία (Οι «συναισθηματικές» δημοσιεύσεις έχουν περίπου την 5πλάσια απόδοση)

 

  1. Μη πουλάτε μόνο τα προϊόντα / υπηρεσίες σας
    Οι χρήστες «αγαπούν» περισσότερο μία επιχείρηση η οποία τους σκέφτεται πρώτα σαν ανθρώπους και μετά σαν πελάτες. Μην ανεβάζετε συνέχεια post με τα προϊόντα που πουλάτε. Αν έχετε μία επιχείρηση με γυναικεία ρούχα αναδημοσιεύστε ένα άρθρο που βρήκατε σχετικά με τα «trends του καλοκαιριού». Αν είστε καθαριστήριο πείτε μέσα από ένα tip στους fan σας πώς να καθαρίζουν λεκέδες από λάδι.

 

  1. Μιλήστε με το κοινό σας
    Εμπλακείτε με τους θαυμαστές σας. Απαντήστε σε ένα σχόλιο που έκανε κάποιος. Ευχαριστείστε κάποιον ο οποίος έγραψε μία καλή κριτική για εσάς.

 

  1. Μοιραστείτε UGC (user-generated content)
    Η καλύτερη διαφήμιση είναι όταν μιλάνε άλλοι για εμάς. Για αυτό κοινοποιήστε τα καλά λόγια που έγραψε κάποιος για εσάς ή ανεβάστε ένα link της σελίδας που έχετε στο trip advisor προτρέποντας τους χρήστες να μπουν να διαβάσουν τις κριτικές σας.

 

  1. Δείτε τα στατιστικά σας
    Ορίστε μία ημέρα του μήνα που θα αναλύετε τα στατιστικά της σελίδας σας.
    Πόσα άτομα μπήκαν στη σελίδα σας τον τελευταίο μήνα; Πόσοι είδαν τις δημοσιεύσεις σας και πόσοι διάδρασαν; Ποιές δημοσιεύσεις πήγαν καλύτερα;
    Δείτε τι δουλεύει, τι όχι και βελτιωθείτε.

 

Extra_tip. Επενδύστε χρήματα στη διαφήμιση
Προσεγγίστε δυνητικούς πελάτες με τη μοναδική δυνατότητα της στόχευσης που σας δίνει το facebook.
Μπορείτε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας σε Γυναίκες που ζουν στην Κέρκυρα 25-40 ετών, έχουν παντρευτεί τον τελευταίο χρόνο και ενδιαφέρονται για τη μητρότητα, το θηλασμό, την εγκυμοσύνη και τα παιδιά. Δε γνωρίζουμε αν εσάς σας ενδιαφέρει αυτό το κοινό αλλά μία εταιρία που φτιάχνει παιδικές πάνες είναι σίγουρο.

 

Γιώργος Δούλης
Managing Director
Level Up – Marketing & Advertising

Διαβάστε περισσότερα για τον αρθρογράφο:

Σχετικά άρθρα